Szija!

Gondoltam megragadom én is a lehetőséget, hogy elmondhassam a véleményemet mindenkinek. Én is az iskola diákja vagyok, és villámcsapásként értek ezek a szitkozódó és lehúzó botrányok. Nekem eddig is semmilyen problémám nem volt az iskolával, nagyon színvonalas az oktatás és rengeteg érdekes és szakmailag fontos dolgot tanultam. Szerintem ezek a botrányok az emberek hozzáállásán is múlik...Nem értem a felháborodásukat, az iskola semmi olyasmit nem igért, hogy pl. ha elvégzem az iskolát akkor tárt karokkal fogadnak majd a nemzetközi filmgyártó cégek...azt mondták (és én is így gondolom), hogy ez csak egy szakmai alapot ad, hogyha később tényleg ezzel szeretnék foglalkozni (ezért szerintem csak olyannak kellett volna jelentkeznie aki 100%ig biztos abban,hogy mit is akar) akkor ne úgy menjek el pl. egy castingra, hogy azt se tudom merre nézzek mit mondjak és ehez hasonló dolgok.
Teszem még azt hozzá, hogy már az első nehezebb feladatoknál több gyerek is nyávogott, hogy ő ezt nem tuuudja és nem akaaarja...kérdem én akkor mi a fenéért jelentkezett ide??Azt hiszik ha flegmán bemennek és végig ülik az órát akkor majd rögtön sztárok lesznek?Szerintem az esetek többségében az ilyen diákok szülei azok akik botrányt csinálnak. Akik meg a DVD miatt hőbörögnek...most komolyan, egy hülye DVDért jelentkeztetek?Érdekes...engem az elejétől fogva a DVD érdekel a legkevésbé..
Egyébként tényleg nem tudom mit hisznek az emberek...,hogy az ilyen hazánkban "nagy" nevek majd puszira oktatják a gyereküket a két szép szeméért?Nem azért de külföldön az összes neves iskola szinte fizetős (pl. Princeton és még sorolhatnám bár az nem média iskola hanem egyetem).
Sőőőt...már egy sima OKJs oklevéléért is horribils összegeket kell kifizetni. Akinek meg nincs pénze rá, mert ugye jelen helyzetek között ez egyáltalán nem meglepő, az ne szidja azokat akiknek meg van...és azt garantálhatom, hogy nem csak hitelekből és seftelésből lehet az embernek pénze, hanem becsületes munkával is.
Damu Rolandról meg én is csak annyit tudok mondani, hogy egy szánalmas ember. Ő képzeli magát akkora celebnek mikor 1 f.stalicska sorozatban szerepelt. Az iskola tanárjairól (akikkel eddig találkoztam) ezt nem mondhatom el.
Üdvözlettel: Aktuális Tanulólány
UI:Sajnálom ha valaki csalódótt benne...remélem többen nem járnak így .

A bejegyzés trackback címe:

https://elsomagyarmediaakademia.blog.hu/api/trackback/id/tr81241395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása