Mikor nőnek már fel végre a kommunizmus okozta kiskorúságból a magyar felnőttek ? Illene tudomásul venni, hogy ha valaki megköt egy szerződést az mindkét felet köti és nem az a tartalma amit elképzelünk, szeretnénk vagy gondolunk, hanem ami benne áll......Én is megkötöttem ilyen szerződést és mivel elolvastam és utánanéztem a szakmai programnak és a tanárok személyének is, nem csalódtam, nem mutogatok utólag a lelkes tömeghez csatlakozva másokra , lám milyen rosszak és csalók!          Azt sem értem, ha Damu Rolandnak ilyen nagy és kiterjedt az igazságérzete, akkor miért csak most borított ????? Talán érdeke fűződik hozzá????

 

üdv: egy felnőtt apuka

A bejegyzés trackback címe:

https://elsomagyarmediaakademia.blog.hu/api/trackback/id/tr141243399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása