Ez gyors volt:). Még csak ma kezdtem blogolni, de már is kaptam párat. Tényleg sokakat érint ez az egész média iskola herce-hurca.

 

          na itt vannak:


Két tizenéves gyerekem is  járt a médiaiskolába. A tandíja valóban borsos volt, de annak ellenére, hogy valószínűleg egyikük sem lesz híres színész számunkra megérte beiratkozni. Mindkét gyerekem több önbizalommal, jobb fellépéssel rendelkezik a tanfolyamok elvégzése óta, kicsit belekóstoltak a színészetbe. Nekem garancia Koltai Róbert és a többi művész személye, nem csalódtunk egyikünkben sem. Rossz érzés, hogy ebben az országban mindenkit "kikezdenek", még ilyen embereket is.

 

Zsófia

 

        Helló! Én is elvégeztem egy tanfolyamot , naggyából elégedett voltam , de több egyéni foglalkozásra számítottam és a dvd sem tetszett annyira  amit a végén kaptunk. Koltai és a többi színész nagy élmény volt . Én nem kaptam  szerepet, de ezt nem is igérték meg .  Nem bántam meg, hogy kipróbáltam magam !!

 

 

        Lehet hogy a roppant szinvonalas Blikknek nem volt érdekesebb témája, mint egy tanfolyam és jól jött Koltai nevét besározni , amivel biztosan eladják a lapot ?  Damu pedig erre csatlakozva megint a  köztudatba került ?????

 

(ezeket név nélkül kaptam)

   

      Arra kérném a következőkben írókat, hogy kicsit részletesebben meséljenek az iskolásval kapcsolatos tapasztalataikról. S ha a cikkekre reagálnak azt is fejtsék ki.

 

Köszönöm előre is: Don Quijote


A bejegyzés trackback címe:

https://elsomagyarmediaakademia.blog.hu/api/trackback/id/tr831238523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

andi97 2009.07.15. 22:33:55

Kedves Szűlők!
Én 12 éves vagyok és mostvégeztem el az impro 2-őt és nekem semmi gondom nem volt vele impro 1-be Kertész Péter volt az of-őm és nagyon kedves ember szerintem.impro 2-be KOLTAI RÓBERT volt az of-őm őt is nagyon megszeretem ő sem utál hisz meghivott szinházba ingyen jeggyekel..és szerintem ez most nem az ő hibája hogy a munkatársai mást mondtak lehet hogy mont azért hogy bemuskolják.....
(névtelen)

*Betty* 2009.08.18. 18:14:20

Helló!

Én egy 14 éves lány vagyok és én is nemrég végeztem el az Impro 2-őt. Nekem Koltai Róbert volt az oszt. főnököm és nagyon szimpatikus volt. Az Impro 1-ben pedig Vándor Éva volt az oszt. főnököm, aki szintén nagyon aranyos és közvetlen volt velünk szemben. Nagyon nagyot röhögtem mikor megláttam a Blikk címlapját és amikor beleolvastam a cikkbe és megláttam, hogy az eyik csoport le volt fényképezve, miközben a Koltai órát tart nekik... Nem beszélve arról, hogy még nekünk sem engedték meg, hogy óra közben telefonáljunk és fényképezzünk. Olyanokat állított Damu, hogy azt ígérték, hogy majd kapunk szerepeket a Jóban Rosszbanba és a Barátok Köztbe. TÉVEDÉS!!!! Olyanról volt szó, hogy LEHET, hogy kapunk szerepeket, de nem mondtak konkrétat, hogy hova. 2 barátnőm kapott is kisebb- nagyobb szerepeket. Igaz, hogy megígérték a szinkronstúdiót és abból nem lett semmi, de azt ne mondja senki, hogy ő semmit nem tanult abba a 4 hónapban. Én például megtanultam nem izgulni a kamera előtt, riportot készíteni, filmet összevágni és még sorolhatnám. Nagyon sokat jelentett számomra az is, hogy egy híres színész az oszt. főnököm és, hogy találkozhattam még egy csomó híres színésszel.
süti beállítások módosítása