átverésevagysem 2009.07.14. 10:13

Levelek

Szia,

 

Zoli vagyok és én is ebbe a médiasuliba járok, eddig nem rossz, de ez a blikkes címlap azért para. Lehet hogy hagyni kéne a francba ezt az iskolát, ha tényleg ennyire lehúzós. Mondjuk eddig faszák voltak az órák meg minden, oglalkoztunk kamerákkal meg tanultuk, hogy hogy kell érthetően beszélni, de mi van ha lelépnek a tanárok vagy ilyesmi. Ha valaki végzett már el tanfolyamot segítsen, mer nem nagyon tudom mitcsináljak.

 

 

Szia,

 

Képzeld én is ebbe az iskolába járok , Anitának hívnak és 15 éves vagyok gondoltam elmondom az eddigi élményeimet. Szóval: a margitszigeten leszólított egy aranyos hosztesz csajszi és meghívott egy prezentációra a média iskolába, mondta azt is hogy majd ezt a Koltai művész úr fogja tartani. Hazamentem megmondtam anyunak, akit rá pár napra hívtak a suliból.

Elmentünk a prezentációra, ahol mindenki nagyon kedves volt ás részt vettem egy felvételin az iskolába.

Mikor meghallodtam, hogy megfeleltem nagyon boldog voltam, mert még nem nagyon választottak ki semmi ilyesmire… Anyu is örült biztos büszke is volt. Na és a második forduló nagyon izgi volt, verset kellett mondani, meg ilyen helyzetgyakorlatokat csinálni. Fúúú, mikor ott ülltem nagyon féltem, hogy nem fognak felvenni, de szerencsére sikerült. Aztán anyuval befizettük a reg.díjjat és a szerződést aláírtuk.

Az első órák szupik voltak, mondjuk volt pár idétlen  akik zavartak, de hátezvan. Volt ilyen beszédtechnika óra meg tanultunk arról, hogy hogyan fejezzük ki magunkat, meg tanultunk a kamerakezeléséről, műsörvezetésről satöbbi.

Mostanában hogy volt ez a botrány, be is szólogattak az ismerőseim, hogy én is ebbe a „lehúzóssuliba” járok, de engem nem érdekel, mert nekem tetszik és kész.




Én pozitív tapasztalatokról szeretnék beszámolni, nekem nem igértek szerepet v. más lehetőséget , de Koltai Róbert előadása alapján elhatároztam h. részt veszek és ebben a szüleim szerencsére segitettek is. Korábban is foglalkoztatott a média/szinház és itt sok olyan nagy művész tartott órát akiket eddig csak messziről csodálhattam . Az a véelményem h. aki félre akart érteni valamit , vagy többet gondolt az egészről az csak magára vethet mert a szerződés kötés előtt részletesen elmondták h. miről is van szó és bárkinek a kérdésére válaszoltak is. Nemk értem mi ez a nagy ügy hirtelen az iskola körül, nálunk a csoportban a többség elégedett volt és élveztük az órákat , sokat tanultunk a tanfolyam alatt. Szerintem senki nem gondolhatta azt h. ez egy Szinművészeti  Főiskola, ami után nagy szerepek várnak ezt nem is sugalta senki . Persze mindenki reménykedik -én is h. esetleg itt fedeznek fel , de ettől még nem megyek a falnak h. nem igy lett. Egyszóval nem értek egyet ezzel az egész lejáratókampánnyal.

 

ez névtelenül jött.

 

Egyébként kezd egy kicsit kitisztulni a kép majd a héten írok egy afféle beszámolót összegzést az eddig levelekben leírt tapasztalatokról

 

üdv: don quijote

A bejegyzés trackback címe:

https://elsomagyarmediaakademia.blog.hu/api/trackback/id/tr751245361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása