átverésevagysem 2009.07.23. 11:35

Levelek2

Sziasztok!!

 

Feri vagyok 16. Én is voltam a médiakamu iskolába. Felvettek mer nem vagyok, valami hülye, apám be is fizette, de az összes óra fos volt. Dögunalom volt az egész az elején bejártam de akkor is felét végig aludtam a többi órára már be se mentem. Szerintem senki ne menjen ide mert SZAAAR!

 

 

Hello,

 

Én is elvégeztem ennek az iskolának az első kurzusát és nagyon élveztem. Ott voltak a híres színészek, meg az órák is izgalmasak voltak. Nem igazán értem ezt a blikkes botrányt, mert nekem eddig semmi problémám nem volt az iskolával. Igaz, hogy tényleg szigorúan vették a fizetési határidőket és már előző nap felhívtak mindig, hogy akkor ugye várhatnak, de ez valahol azért érthető… Ha anyu ki tudja fizetni én megpróbálkozom a második kurzussal is, mert az első tényleg jó volt, egy nagyon jó osztályt fogtam ki és egy csomó dolgot kipróbálhattam, amire máshol nem lett volna lehetőségem.

Szerintem nem átverés a suli.

 

Üdv: Barbi

 

 

Csá!

 

Na énis voltam ebben a suliba és az egész fasza volt. A kamerás meg világítós órák voltak a legjobbak, mert eddig nem is tudtam, hogy ez ilyen kurva érdekes s végre tudom, hogy mit csináljak gimi után. Egyébként a színészkedés meg a beszédtechnika sem rossz, de engem ez a háttérmunka rohattul megfogodt. A tanárok is jók voltak, szóval királyág a suli a blikk meg Damu Kamu Roland húzzan faszba!

 

The Man

A bejegyzés trackback címe:

https://elsomagyarmediaakademia.blog.hu/api/trackback/id/tr181262658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Celtic 2009.09.03. 19:03:56

Azert Feri helyeben en inkabb nem irnek blog commentet es eloszor mondjuk par konyvet olvasnek el (szokincs, nyelvhelyesseg miatt). AMugy nem tudom, milyen ez az iskola, de a Blikken ennek a Kamu Rolandnak a nevere keresve az egyik hir, hogy otthagyta az iskolat, masik hir, hogy a nyolcadik (!) eljegyzeset bontja fel. Igazan megbizhato arcnak tunik...

Dömper Ármánd 2009.09.07. 15:24:23

Egy média akadémiában nem kellene kicsit nagyobb hangsúlyt fektetni annak a nyelvnek az ismeretére, amely nyelven a médiázás majd történni fog?
süti beállítások módosítása