átverésevagysem 2009.08.07. 12:07

Rövid

Sziasztok!

Nekem bejött ez a média akadémia vagy mi, mert színvonalasak voltak a tanárok és az órák is. Kicsit szerintem is drága, kicsit gondolhatnának a nagycsaládosokra is, de ez van. VIszont nem mondanám lehúzásnak, mert azt adták nekem amit ígértek: fejlődtem az iskolában és olyan képességem is előjött, amiről nem is tudtam, hogy van.

Remélem tisztázódik körülötte ez a botrány, mert sokan az orrom alá dörgöli, hogy én is ebbe a "celebképzőkamusuliba" jártam, pedig én tudom, hogy nem erről volt szó.

 

Üdv: Bálint

A bejegyzés trackback címe:

https://elsomagyarmediaakademia.blog.hu/api/trackback/id/tr511294511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krisztina11 2009.08.07. 13:22:01

Sziasztok!

Van egy 18 éves fiam,most fog kezdeni az akadémián.Mit mondjak,nem sok gondolkodási időt adtak a második felvételin,mikor közölték az árat.Húzós!!!
Illetve a szegény magyar embernek!Persze mint minden magániskola fizetős, ezt nem vitatom!De gondoljunk bele, hányan mentünk volna el az elbeszélgetésre, ha előre közlik ezt velünk!? Befizettük az előleget, így utólag már átérzem a döntésem súlyát,milyen kiadásra vállalkoztunk az egyébként sem biztos anyagi helyzetünkben!Utólag halottam csak az iskola körüli botrányról így nagyon megijedtem.A szerződés köt így elindulunk, de próbálom pozitívan látni a dolog oldalát.A média hajlamos túlfűteni a dolgokat.azért én bizakodó vagyok, hogy javára fog válni a fiamnak, és az életben fogja tudni kamatoztatni az ott szerzett tudást és tapasztalatot.Azért jó lenne ha több pozitív tapasztalattal rendelkező diák megírná a véleményét!

Egy Anyuka

Üdv Kriszta

REGi123 2009.08.07. 16:52:27

@Krisztina11:

Kedves Anyuka!

Mint gyakorló anyuka azt hiszem megnyugtathatlak. Az én drága jányom ebbe az iskolába jár, s én is csak a szerződés aláírása után hallottam az egész hajcihőről az iskola körül... Hát képzelheted mennyire megijedtem, hogy na jól felültettek és persze féltettem a gyereket is egyy "átverős médiasulitól".
A nagy ijedtség egészen addig tartott míg az első pár órát le nem járta és közölte velem, hogy ő azt kéri szülinapjára, hogy a második tanfolyamra is írassam be. Élvezi az órákat és rajtom rajta, hogy sokat javult az önbizalma is.

Remélem segítettem és a te gyerekednek is hasznos lesz az iskola!

Üdv: Regina

ratman_ (törölt) 2009.09.02. 15:27:16

Bálint: Azért a helyesírásra, központozásra nem fektettek valami nagy hangsúlyt a tantervben. Vagy csak te hiányoztál azokról az őrákról.
süti beállítások módosítása