átverésevagysem 2009.08.05. 15:53

levél

Szia,
 
én azok közé a volt tanulók közé tartozom, akik elsőként iratkoztak be az iskolába - akkor jártam tehát a tanfolyamra, mikor még Damu Roland is ott tanított. A blogon megjelenő levelek alapján azt hiszem egyedüliként, azt kell mondjam: vele értek egyet, engem is tisztességesen lehúztak...
 
És nem, nem azért, mert túl sokat képzeltem bele a dologba. Tény, hogy (akkor 15 évesen) nem olvastam el megfelelő alapossággal a szerződést, és nem néztem utána az iskolának (nem is tudtam volna - mert mint mondtam, az iskola első tanulói között vizsgáztam).
 
A tanfolyam alapvetően nem volt rossz (mivel az eddigi bulvár-megjelenésekben nem olvastam a tanárom nevét, ezért itt sem említeném), sok beszédtechnikát, helyzetgyakorlatot tanultunk, illetve egy-egy órában kamerakezelést, színpadi-, és kamerasminket, forgatókönyvírást...
Ha nem jártam volna gyerekkorom óta különböző színjátszó körökbe, akkor talán örültem volna ezeknek, de (bár tény, hogy igen nagy nevek szerepelnek az iskola tanárai között, akiket ki kell fizetni) őszintén szólva majd' fél millió forintért szerintem többet érdemeltünk volna...
 
...amit meg is ígértek nekünk még a legelején: szappanopera-szerepeket ugyan nem, de berendezett stúdiót, életszerű forgatási helyszíneket ígértek, illetve azt, hogy az előző órán rögzített felvételeket profik vágják meg, és a végén teljes portfóliót kapunk.
Hogy a későbbiekben ez mennyire valósult meg, nem tudom, de a mi csoportunknak (és így a velünk párhuzamosan járó Damu Roland csoportjának is) az volt az érzésünk, hogy a mi pénzünkből alapozzák meg az iskolát, és építik fel azt a bizonyos stúdiót.... Mi ugyanis egy rózsaszínre festett falú iroda-szerűségben, és később a Kempinski Hotel konferenciatermében próbáltunk (ami valóban drága, és elegáns, csak épp erre a célre alkalmatlan...), és a negyedik óra környékére sikerült kikönyörögnünk egy törött képernyőjű plazmatévét, amin megtudtuk nézni a (vágatlan) felvételeket.
 
Szóval azok, akik szerint Damu Roland nem mond igazat, nagy valószínűséggel már jóval később (a színész kilépése után) jártak az iskolába - miután a mi pénzünkből garantálták nekik a megfelelő körülményeket.
Így azért könnyű.
 
Ditti

A bejegyzés trackback címe:

https://elsomagyarmediaakademia.blog.hu/api/trackback/id/tr101290754

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zzoorroo 2009.09.02. 23:35:10

Ki a faszom az a Damu Roland? De most komolyan...

Mr Green 2009.09.07. 16:08:07

Kedves Ditti!

Tiszteletben tartom a véleményedet, de két dolgot szeretnék a figyelmedbe ajánlani. Először, hogy egy majd' fél millió forintos tandíj, semmilyen szakmában nem minősül kirívó esetnek. Másodszor, az hogy 15 évesen nem a Te feladatod lett volna, hogy a szerződést értelmezd. :)

Merő jóindulattal,
Üdv
süti beállítások módosítása