Én az iskola diákja vagyok. Voltak jó tapasztalataim s kevésbé jók is a média akadémiával kapcsolatban. Ezt a blogot előszöt azért hívtam életre, hogy ezeket megosszam azokkal akiknek a  hetekben kirobbant botrány felkeltette "az érdeklődését" az iskola után.
Eszembe jutott viszont, hogy ha csak saját véleményemet írom le akkor egy kicsit egyoldalúra sikeredne a blog, emiatt szeretnélek titeket megkérni, hogy ha BÁRMI tapasztalatok van az iskoláról azt írjátok le nekem a következő e-mail címre s én azt közölni fogom a blogon: donquijote@velvet.hu

A BLOG LEGFŐBB CÉLJA, HOGY KIDERÜLJÖN AZ IGAZSÁG! HA AZ ISKOLA TÉNYLEG EGY RAFINÁLT MECHANIZMUS A HISZÉKENY EMBEREKTŐL VALÓ PÉNZ KICSALÁSÁRA  AKKOR AZ, HA PEDIG TÉNYLEG AD AZ EMBEREKNEK S CSAK ROSSZINDULATÚ EMBEREK KOHOLMÁNYA EZ A BOTRÁNY AKKOR AZ!

üdv: egy kiváncsi tanuló

A bejegyzés trackback címe:

https://elsomagyarmediaakademia.blog.hu/api/trackback/id/tr111238066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mercyke 2009.08.30. 17:35:35

hát...én elmentem a válogatásra,és be is válogattak
már nagyon vártam,h visszamenjek,de előtte megnéztem neten,h miről is van szó
és akkor jött a hidegzuhany....
ha nem fizetünk,nem kerülök be
végig sírtam a napot,mert ők nem gondolnak arra,hogy nincs mindenkinek annyi pénze,hogy csak úgy befizesse egy képzésre..ha lenne,akkor sem tehetik meg a testvéreimmel,hogy rám költenek majdnem 1,5 milliót,rájuk meg nem
szerintem a legelején kellett volna ezt mindenkivel közölniük,mert úgy nem b**tak volna át senkit!
az egyik ismerősöm is bekerült és a nagymamája azt mondta,hogy nem tudja,hogy honnan,de előkeríti a pénzt...
arra ilyenkor nem is gondolnak,hogy azt a családot a csődbe viszik,szerintem az árakat úgy kéne megszabni,hogy kinek milyen lehetőségei vanak
pl van egy egy gyerekes család meg egy ötgyerekes...
az egyik helyen keresnek pl fél milliót a másikon meg az öt gyerekre negyed milliót
hát nagyon nem mindegy(szerintem)
a "tanárok" sem örültek volna annak,ha gyerekkorukban ilyen helyzetbe hozzák őket
hát köszönöm,de én ebből nem kérek!

Volokalamszky (törölt) 2009.09.07. 17:35:02

Végig olvasva a blogokat, szinte senkinek nincs rossz tapasztalata.
Semmi közöm az iskolához, nem is lakom Magyarországon, de szomorúan látom, hogy az irígység ott hogyan prosperál.
Furcsa ország lett.
süti beállítások módosítása